Wij vinden het belangrijk om onze leden goed te informeren over wat er speelt op ons glasvezelnetwerk. Dat is ook de reden waarom u deze nieuwsbrief van ons krijgt. Een goede aanvulling daarop is onze eigen Glasvezel SMD app. Het is handig om die op uw telefoon te installeren. U blijft daarmee niet alleen op de hoogte van het laatste glasvezelnieuws, u ontvangt ook pushberichten met informatie over actuele storingen. U weet dan precies wat er aan de hand is. U kunt de app downloaden via de Apple Store en de Play Store.
Gepland onderhoud en netwerkwerkzaamheden
Soms komt het voor dat een deel van het netwerk voor een korte periode niet volledig beschikbaar is in verband met noodzakelijke onderhoudswerkzaamheden. Deze werkzaamheden vinden meestal plaats op tijdstippen dat u er zo weinig mogelijk hinder van ondervindt. Op onze website wordt gepland onderhoud ruim van tevoren aangekondigd.
Storingen? Bel altijd eerst uw provider
Heeft u last van een storing van uw tv-signaal of internetverbinding? Elke storing is vervelend en moet natuurlijk zo snel mogelijk worden opgelost. Bel altijd eerst met uw provider. Zij kunnen u verder helpen. U geeft uw naam, adres, postcode, plaats en eventueel klantnummer en vertelt wat er precies aan de hand is.
Fiber | 020-760 50 40 | Stipte | 0320-29 44 44 |
WeServe | 074-76 00 370 | TriNed | 0880-80 30 30 |
MultiFiber | 074-20 51 088 | GlobalXS | 0320-29 44 88 |